Relkamacje

Jak postępować w przypadku reklamacji towaru.

  1. Proszę kontaktować nas za pomocą maila: kogiel@gmail.com.
  2. Konieczne jest podanie numeru zamówienia produktu, którego reklamacja dotyczy. Proszę opisać zwięźle wadę i dołączyć do załącznik ilustrujący wadę (zdjęcie albo film).
  3. Na podstawie otrzymanych informacji sprawdzimy sytuację u producenta i zaproponujemy sposób rozwiązania problemu.
  4. W przypadku kiedy będzie konieczne rozpocząć proces reklamacji  wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny.
    W formularzu reklamacyjnym prosimy o podanie:
    Numeru zamówienia (znajdziecie na fakturze)
    Imię i nazwisko
    Numer telefonu
    Adres e-mail
    Adres gdzie mamy towar odesłać
    Opis problemu ( prosimy o jak najdokładniejszy opis problemu. Czym dokładniejszy opis, tym lepiej będzie się nam reklamacje rozwiązywać)
  5. W przypadku konieczności wysłania reklamowanego produktu, produkt dokładnie zapakujcie, aby się podczas transportu nie uszkodził. Prosimy o dołożenie do paczki reklamacyjnego formularza, dowód zakupu, a jeżeli to możliwe książkę serwisową.
  6. Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres który Państwu podamy podczas e-mailowej korespondencji.