Konieczne jest podanie numeru zamówienia produktu, którego reklamacja dotyczy. Proszę opisać zwięźle wadę i dołączyć do załącznik ilustrujący wadę (zdjęcie albo film).
Na podstawie otrzymanych informacji sprawdzimy sytuację u producenta i zaproponujemy sposób rozwiązania problemu.
W przypadku kiedy będzie konieczne rozpocząć proces reklamacji wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny.
W formularzu reklamacyjnym prosimy o podanie:
Numeru zamówienia (znajdziecie na fakturze)
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Adres gdzie mamy towar odesłać
Opis problemu ( prosimy o jak najdokładniejszy opis problemu. Czym dokładniejszy opis, tym lepiej będzie się nam reklamacje rozwiązywać)
W przypadku konieczności wysłania reklamowanego produktu, produkt dokładnie zapakujcie, aby się podczas transportu nie uszkodził. Prosimy o dołożenie do paczki reklamacyjnego formularza, dowód zakupu, a jeżeli to możliwe książkę serwisową.
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt, na adres który Państwu podamy podczas e-mailowej korespondencji.